.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاه دانشجویان
بازدید رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاه دانشجویان

رئیس دانشگاه مازندران دیروز از خوابگاههای دانشجویی خصوصی دخترانه نسیم کوثر و پسرانه صیاد بازدید و از نزدیک با آنان گفتگو کرد.
به گزارش شمال نیوز ، در این دیدار دانشجویان مسائل و کمبودهای خود را در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و همچنین رفاهی بیان کردند.
در این بازدید همچنین مسئول خوابگاه خصوصی نسیم کوثر، با بیان اینکه از تمامی امکانات موجود برای بهینه سازی هر چه بیشتر امور رفاهی دانشجویان استفاده می‌نماید،گفت: خوابگاه نسیم کوثر از 6 سال پیش با نیت خیر و کمک به دختران دانشجو و با نام حضرت زهرا(س) ساخته شد و هم‌اکنون 180 دانشجو در آن سکونت دارند.
وی با ابراز خرسندی از حضور بالاترین مقام اجرایی دانشگاه در محل خوابگاه، این حرکت را موجب دلگرمی و نشاط دانشجویان و مسئول خوابگاه دانست.
همزمان با این دیدار رئیس و نایب رئیس شورای شهر بابلسر نیز با حضور در این خوابگاهها درخصوص رفع مشکلات مبتلا به دانشجویان همچون کمبود سرویس ایاب و ذهاب در روزهای تعطیل، آب‌گرفتگی معابر منتهی به خوابگاه صیاد و بهداشت و نظافت آن قول مساعد دادند.
در خوابگاه خصوصی صیاد 70 دانشجوی پسر سکونت دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 11 آذر 1386
توخبر قبلی از قول مسئولین دانشگاه در همین سایت بحث عدم وجود خوابگاه و عدم نظارت والدین مطرح شد . حالا بازدید از خوابگاه ؟ دانشجویان که خواب نیستند ....!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.